WAŻNE informacje – przeczytaj, zanim zamówisz.
Jak pakujemy i wysyłamy produkty z Olejarni Niwki?
SZYBKO
Zamówienia realizujemy w możliwie najkrótszym czasie. Paczki nadajemy w dni robocze od poniedziałku do czwartku, by zminimalizować czas dostawy i okres podróży olejów. Nasze przesyłki dostarczają pracownicy firm: DHL, GLS oraz InPost Paczkomat.
BEZPIECZNIE
Podczas podróży do klienta, oleje, a szczególnie ich szklane opakowania (u nas – butelki lub słoiki) narażone są na upadki, wstrząsy, podrzucanie, przerzucanie a nawet próby zgniecenia. To oznacza, że są bardzo delikatne i musimy je naprawdę dobrze zapakować, by przebyły podróż w nienaruszonym stanie. Dlatego umieszczamy je w specjalnych kieszeniach powietrznych, pojedynczo lub po kilka sztuk, odpowiednio separując. Następnie pakujemy je do kartonów z bardzo grubej tektury, wzmocnionych jeszcze z góry i dołu pudełka dodatkową warstwą. Tak przygotowaną przesyłkę oklejamy mocną taśmą oraz oznaczamy miejsce pochodzenia paczki – Olejarnia Niwki.
Co zrobić jeśli Twoja przesyłka jest uszkodzona?
Poprosimy – odbierz paczkę, nawet jeśli widać, że jest uszkodzona lub przepakowana.
Niestety, niekiedy zdarza się, że pomimo wielu starań, przesyłka dociera uszkodzona, ale proponujemy ją odebrać mimo tego. Jeżeli w paczce coś pocieknie lub się stłucze jest to najczęściej jedna butelka.
Nie warto odsyłać całej paczki z kilku powodów:
– dłuższy termin oczekiwania na zamówienie,
– generowanie transportowego śladu węglowego, czyli emitowanie większej ilości gazów do atmosfery,
– zwielokrotnione koszty dostawy (płacimy dodatkowo za powrotną podróż paczki a następnie znowu nadając ją ponownie).
Jeśli znalazłeś się w powyższej sytuacji należy zrobić zdjęcie i przesłać do nas na sklep@niwki.pl, zapraszamy też do ewentualnego kontaktu telefonicznego 660 220 333 (pracujemy w godzinach 7.30 – 14.30 w dni robocze). Wspólnie uzgodnimy najlepsze rozwiązanie dla Państwa oferując zwrot wartości zniszczonych produktów lub dosłanie ich przy kolejnym zamówieniu. Nie trzeba wtedy wypełniać protokołów u kuriera, a jedynie poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Prosimy zatem rozważyć naszą sugestię.
Oleje tłoczone na zimno w drodze do klienta.
Nasze oleje tłoczone są na zimno w niewielkich partiach, aby były świeże i o jak najdłuższym terminie ważności. Informacja o przydatności oleju do spożycia znajduje się na tylnej etykiecie butelki. Proces produkcji wymaga, aby po zakupie przechowywać je w lodówce zarówno przed otwarciem jak i po nim. Nasz sposób pakowania zapewnia bezpieczny sposób dostawy, bez narażania towaru na negatywne działanie promieni słonecznych. Wysyłając olej do badania, podróżuje on dokładnie w taki sam sposób, jak do klienta docelowego. Dlatego możemy zapewnić, że olej w transporcie nie traci swoich walorów i właściwości.